Klacht: versiering van de Sint

op 16 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik ben een trouwe klant van Hema. Minstens om de twee weken spring ik binnen. Ik ben kleuterjuf en kan altijd fijne dingen bij jullie vinden. Normaal ga ik altijd in Sint-Truiden.
Maar door verandering van werk ga ik nu in Tongeren, dit ga ik wel niet meer doen!! Ik had aan de medewerkers om de decoratie van de sint gevraagd, als ze deze gingen wegdoen.
We kunnen die altijd in de klas gebruiken.
Ik mocht komen kijken deze week maar ze vertelde gewoon dat ze dit hadden weggedaan. En aan enkele mensen die er juist waren hadden gegeven.
Weggooien is echt zonde.
Wij doen niet te moeite om dit allemaal op te schrijven zei de manager.
Een heel groot verschil met Sint-Truiden.
Helemaal niet leuk als klant.

Gewenste Oplossing:

Terwijl in Sint-Truiden mijn gegevens werden gevraagd en dan belde ze mij als er nog iets was. Dat was heel fijn als klant.
Van Sint-Truiden ben ik HEEL tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lentl