Klacht: Vershouddozen niet te krijgen

op 02 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

We hebben de afgelopen weken gespaard voor de vershouddozen van AH. Tot vandaag werden de zegels uitgegeven daarom hadden we er ook vertrouwen in dat we onze gespaarde zegels tot vandaag konden inleveren
We hebben 12 boekjes vol dat we een vaste klant zijn moge hierdoor wel duidelijk zijn.
We hebben een gezin bestaande uit 6 personen dus het sparen gaat snel
De afgelopen weken waren de dozen steeds op maar er zouden er voldoende binnen komen volgens de klantenservice
Reserveren was geen optie en niet nodig
Woensdag hing er nog een brief dat er 1 okt nog een levering zou komen echter is dit niet meer gebeurd
Kortom lang sparen, al weken geen dozen te krijgen ( wel vacuüm pompjes) voor niets
Tot vandaag weet zelfs het personeel niet waar ze aan toe zijn de caissières zeggen dat ze nog komen en de meiden bij de klantenservice ontkennen dit
OP = OP snap ik
Maar als je ze nooit hebt heeft het niets te maken met OP zijn

Tot mijn verbazing merkte ik vandaag dat dit een vast systeem is bij AH
Vandaag kreeg ik bij binnenkomst een bonnetje in mijn handen voor een gratis liter cola
Ik heb geleerd van de dozen actie dus dacht ik haal die fles gelijk op.
Vandaag is tenslotte de eerste dag van de actie en wat schetst mijn verbazing
De flessen zijn op!!!!

AH valt een beetje door de mand met zijn fake acties
Jammer jammer jammer

Als ik alsnog tegen inlevering van de 12 boekjes vershouddozen krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gezina Trouw