Klacht: Vershouddozen actie

op 04 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Voor de zoveelste keer is AH ver voor de einddatum door de actie voorraad heen!
Het personeel zegt nieuwe binnen te krijgen maar op het moment dat de bakjes opgehaald zouden kunnen worden hebben ze ze niet ontvangen!
Ik kreeg het nummer van de klantenservice die mij zouden kunnen vertellen waar en wanneer de dozen kunnen worden geleverd.
Niets is minder waar: een nogal norse dame vertelde mij dat ze zo goed als nergens meer te krijgen zijn en dat alleen de kleinste en grootste bakjes nog geleverd worden maar waar? Dat moest ik zelf maar achterhalen!
Bellen of langs gaan mevrouw!
Ik word heel moe van die acties van AH en ik wil geen kaartjes voor het theater, wat is dat nou voor een vreemde manier van een actie netjes afhandelen!
Zorg eerst eens voor een flinke voorraad en meer voordat je een actie op touw zet! Ik ben er in ieder geval klaar mee!

Als AH gewoon zijn spullen levert en geen andere dingen zoals een 2e kaartje voor een of ander theater!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wief