Klacht: vershouddozen

op 02 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat ik zeven volle kaarten met vershoudzegels gespaard heb,kom ik bij Alberthein en zijn deze niet meer beschikbaar.Bij mijn laatste boodschappen op vrijdag 30 september en men daar nog zegels aanbood ,die ik toen ook niet meer kon gebruiken daar er geen dozen meer voorradig waren ben ik dus niets meer met mijn volle kaarten.

Gewenste Oplossing:

Misschien kunt U bij een volgende actie wat meer producten in slaan. Heb te laat gezien dat er staat op is op.Groetjes .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willemtel1