Klacht: Vershouddozen

op 06 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 6 volle spaarkaarten bedoeld voor vershouddozen. Zelfs nog gekregen van vriendin…
Vorige week donderdag nog expres bij AH boodschappen gedaan.
Op dat moment geen dozen aanwezig.
Kreeg wel stickers voor de kaart.
Mogelijk die avond; nee hoor, niet meegekomen. Dan wrs. maandag nog een zending.
Ik ben vervolgens bij 3 filialen geweest t/m zondag. Bot gevangen.
M.i. schandalige handelwijze. Wel stickertjes blijven uitdelen terwijl bekend is dat de voorraad op is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben alleen tevreden als AH BK nog een nieuwe partij laat leveren / laat maken en ik alsnog mijn kaarten kan verzilveren.
Indien dit niet gebeurt, dan mijdt ik in het vervolg AH, dankzij voldoende alternatieven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door welke bedoeling