Klacht: Vershouddozen

op 06 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 3 oktober 2016 waren de vershouddozen waarvoor ik gespaard had al helemaal op. Ik vind het schandalig dat en geen rekening wordt gehouden met de hoeveelheid zegels die uitgegeven zijn. Dan kun je toch ongeveer berekenen hoeveel dozen er nodig zijn om iedereen tevreden te stellen. Ik baal dat ik voor de zoveelste keer weer voor Jan met de korte achternaam extra geld heb uitgegeven om aan genoeg zegeltjes te komen. Dank je wel Albert Heijn. Ik denk dat in voortaan maar naar de JUMBO ga om mijn boodschappen te doen.

Gewenste Oplossing:

Zijn jullie nou zo dom dat je zelf niet kunt bedenken wat hier de oplossing voor is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kajack40@gmail.com