Klacht: Verschuiving stoelreservering zonder bericht.

op 20 maart 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 januari 2017 te 16.27 uur werd door ons, via Reisbureau Kupers Born, een stoelreservering gedaan voor vlucht KL835 op 14 mei 2017. Het betrof stoel 63K en 63 J. Reservering werd direct afgerekend. Vandaag 13 maart 2017 stoelen gereserveerd voor terugreis (zelfde stoelen). Nu bleken de stoelen voor de heenreis veranderd zonder ook maar enige melding hiervan. Wij hebben bewust destijds gekozen voor de laatste twee stoelen. Nu werd ons als alternatief stoel 60 a en 60 b geboden. De gereserveerde en betaalde stoelen heenreis waren nu weg zonder bericht of uitleg. Waarom reserveren en betalen????

Gewenste Oplossing:

Graag uitleg en eventuele tegemoetkoming.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haagmans1957