Klacht: Verschrikkelijke service

op 09 juni 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorger had een verschrikkelijke grote mond, werd zelfs uitgescholden, echt belachelijk. Heeft ongeveer 2 uur staan ‘bakkese’ om alles na boven te doen. Heb ik toch weer een kast besteld , en opgehaald , zitten er 2 verschillende kleuren in, kan dus weer op en neer blijven rijden .

Gewenste Oplossing:

Goede service. En iets met de prijs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door amber19900