Klacht: VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE

op 11 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb een openstaande schuld bij basic-fit, 2-3maanden niet betaalt. Telkens wanneer ik een betalingsregeling tref gaat er weer wat mis. Betalingsafspraken worden nooit doorgezet naar me mail. Elke keer wanneer ik bel en netjes vraag of ik een supervisor mag spreken, aangezien normale medewerkers mij nooit kunnen helpen met dit probleem en altijd om de vraag heen proberen te draaien, gaat er iets mis. Ik word opgehangen. Nou ben ik deze maand alleen al 10euro kwijt door te bellen met de klanteniknietservice. Mensen die echt gebrekkig nederlands spreken. Nu moet ik dus weer een beltegoed kaart voor een probleem die nog steeds niet is opgelost. Heel erg triest.

Ik ben pas tevreden wanneer mijn gemaakte kosten worden verrekend met mijn schuld. Ik een normale betalingsregeling kan krijgen die dan ook vervolgens netjes naar mijn e-mail gestuurd wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 mei 2017 om 15:39 geantwoord

Beste Michael,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de betalingsregeling niet lukt!

Ik heb contact opgenomen met de debiteurenadministratie. Hier verneem ik dat je recent op 08-05-2017 een betalingsregeling hebt afgesproken voor drie termijnen. Dit moet nog door hun backoffice worden verwerkt. Door een vertraging duurt het iets langer dan normaal, waarvoor onze excuses. Jij krijgt hier dus nog een e-mail ter bevestiging van.

De belkosten kan ik jammer genoeg niet verrekenen. Wij zijn per e-mail 24/7 bereikbaar via debiteurenadministratie@basic-fit.nl of klantenservice@basic-fit.nl.

Je kunt op dit moment lekker gebruik maken van de faciliteiten. Ik verneem dat de betalingsregeling ingaat, per 31 mei. Voor die tijd ontvang jij nog een e-mail.

Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door klachtenreeks1