Klacht: Verschrikkelijke geur na verven met Flexa Powerdek muurverf

op 28 juli 2013 over Flexa in de categorie Producten

In onze nieuwe woning hebben wij meerdere ruimten moeten verven. Wij hebben gekozen voor Flexa Powerdek muurverf, maar hebben daar inmiddels behoorlijk spijt van. In de geverfde ruimten hangt (nu drie weken na verven) een verschrikkelijk penetrante kots/urine lucht. Onze eenjarige dochter slaapt om deze reden ook niet in haar eigen kamer. Omdat dit de kleinste ruimte is kun je in deze slaapkamer echt niet wezen, laat staan slapen.

Ik zou graag willen weten hoe wij van deze lucht af kunnen komen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

Bericht van Flexa

3 jaren geleden - Geachte Fam. Vos, Allereerst ons wel gemeende excuses voor de overlast welke waarschijnlijk is veroorzaakt na het aanbrengen van Powerdek muurverf. Graag lossen wij het probleem op, als u contact met ons op wil nemen via info@flexa.nl of 071-308 23 44 flexa

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 30 september 2016 om 09:55 geantwoord

Bericht van Flexa

2 maanden geleden - Goedendag mijnheer, Mocht uw klacht nog actueel zijn dan kunt u via Dirk.vanderMeer@akzonobel.com rechtstreeks contatct met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Opleider en technisch advsieur AkzoNobel Decorative Coatings BV

Alle klachten die gemeld zijn door FamiliaVos