Klacht: Verschrikkelijk vakantie

op 17 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hotel azuline cala Martina ibiza word verkocht voor 4* maar is een 2*….Wat een topvakantie moest worden is uitgelopen in een hel! Waar we zo hard voor gespaard hebben, we gingen naar ibiza met zijn drietjes! Eenmaal aangekomen per vliegtuig( 23.00 savonds) moesten we wachten op onze koffers! We waren de laatste en eindelijk onze koffers gepakt te hebben? Waren we aan het zoeken naar de bus ( transfer naar hotel die in je reis zit)maar was nergens te bespeuren , een uur later taxi gepakt,wat de bus van sunweb was weg! Echt zonder ons vertrokken, eenmaal aangekomen werden we benaderd door onvriendelijk personeel!begon het gedonder , het kinderbedje wat gereserveerd was, was er niet! Mrg konden ze wat voor ons, kind tussen ons in! Maar de kamer? Een bunker er zat geen raam in! Niks!!!! Geen mogelijkheid tot andere kamer!! Ja de 4de dag! Hotel volgeboekt!! Dag 2 kreeg mijn kindje voedselvergiftiging! Heel de vak doodziek ,mijn partner en ik ook!!! En nog veel mensen in het hotel!!!! Sunweb lost op na 4 wkn!!!! Eindelijk een belletje, en wat blijkt? Ze hebben goed gehandeld en ik heb nergens recht op! Dit is hoe sunweb het oplost!?!! Eerst bus weg? Dan geen kinderbedje? Dan een kamer zonder ramen?? En dan een doodziek kind?? Elke dag zijn er notities gemaakt? Elke keer een vreemde vrouw aan tafel? Torenhoge rekening door contact met Nederland via mobiel?? We wouden naar huis, niet mogelijk door volle vliegtuigen! Sunweb doet hier niks aan!!!! Ik kan wel janken

Gewenste Oplossing:

Geld terug of een fixe korting op mijn volgende vakantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste Carmen, Ik heb jouw klacht doorgestuurd naar de afdeling customer support. Zij nemen jouw klacht in behandeling en nemen contact met jou op. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Doudeijns,

Mijn collega's van de afdeling Customer Support hebben uitgebreidt gereageerd op uw klacht. De reis is volgens overeenkomst geweest en er wordt verder geen vergoeding aangeboden. Zoals mijn collega heeft aangegeven wordt dit niet veranderd.Uiteraard bent u vrij om verdere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Team Webcare Sunweb

Heeft op 03 augustus 2017 om 18:48 geantwoord

Nee tuurlijk niet!! Stelletje kneuzen

Alle klachten die gemeld zijn door Carmen doms