Klacht: verschrikkelijk luiers! !

op 22 juli 2015 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoals gewoonlijk luiers gekocht bij de kruidvat.
Merkte thuis een verandering in de luiers maar dacht toen ach zal wel goed zijn.
Niet dus!!!!!
Toen we de eerste luier gebruikte zouden we een dagje met de kindjes naar een pretpark.
Met vertrouwen in het kruidvat merk ons dochtertje in de auto gezet. Klein anderhalf uur rijden. En wat bleek bij aankomst? ?!! Ons dochtertje was helemaal nat! Net alsof ze geen luier om had. Nu zijn wij niet van gisteren en hadden gelukkig droge kleding mee. (En luiers van de etos! Halelua! ) ons uitje had erg in het water kunnen vallen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens antwoord van het bedrijf kruidvat waarom de luiers zo nodig verandert moesten worden!
En het desbetreffende pak luiers die we hebben gekocht vergoed!
Het betreft een pak van €9,99 waar we nu niks aan hebben! !
En een excuus omdat door deze onnodige verandering ons dagje uit wel eens heel anders had uit kunnen pakken.
Het vertrouwen van deze moeder zijn jullie voorlopig kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marinda elzinga