Klacht: Verschillende verhalen/beloftes en geen resultaat

op 14 augustus 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Hoi,

2 weken geleden hebben we een laptop besteld met office pakket. Deze kwam de dag dat we hadden aangegeven, so far so good. Die dag zijn we bezig geweest met het office pakket installeren, computer instellen etc. Echter viel het internet telkens uit, contact met cool blue gezocht en we werden verwezen naar HP website en aantal dingen te proberen daar. Gedaan, probleem niet opgelost helaas. Volgende dag met HP zelf gebeld, zij hebben telefonisch eea aangegeven wat we moesten doen, uur verder, niet opgelost. Daarna weer met coolblue gebeld. Collega gaf aan dat indien het probleem nog niet is opgelost na deze ondernomen stappen, het waarschijnlijk aan de netwerkkaart ligt vd laptop en we de laptop konden terugsturen en nieuwe zouden krijgen, dit zou binnen 1 werkdag weer geregeld zijn zodra we de laptop hadden verstuurd. We hebben toen over het office pakket gehad gezien deze dus op de defecte laptop stond met licentie. Deze konden we ook opsturen, stond ook in het door coolblue ingevulde retourformulier, en we zouden een nieuwe krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. Geen laptop na 3 dagen. Weer gebeld; blijkt 3 werkdagen te duren; ok nog maar even wachten. Laptop ontvangen; office pakket zit er niet bij! Nog maar dag gewacht (nalevering?) en na geen ontvangst maar weer gebeld met cooblue; we hadden office pakket niet terug moeten sturen, maar deze hadden we ‘gewoon’ weer op de nieuwe kunnen zetten werd ons tot onze verbazing vermeld. Dus nu, helemaal gezien we dit op aanwijzing van jullie gedaan hebben? We krijgen hetzelfde office pakket weer terug gestuurd werd gezegd. Inmiddels weer zo’n 5 dagen verder en niks meer gehoord, geen mail, geen office pakket ontvangen; NIKS.

We bestellen vaker bij cooblue zoals je vast kan zien als je ons adres op zoekt en we zijn na deze laatste bestelling zeer teleurgesteld in de verleende ‘klantenservice’.

We hebben weinig zin om wéér te gaan bellen en weer ander verhaal te horen over wat er is gebeurd en nu gaat gebeuren, dus hopelijk komt dit zo bij de juiste afdeling terecht.

We horen graag zeer spoedig van jullie.

Wat willen we: Een nieuw danwel dezelfde (indien dit gegarandeerd nog werkt!) office pakket zsm ontvangen! Een tegemoetkoming in de kosten en gezien vertraging zou klantvriendelijk zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

1 maand geleden - Beste Tom, Bedankt voor je review. Allereerst willen we je bedanken voor de tijd die je hebt genomen om je review achter te laten. Wel vinden wij het onwijs naar om te lezen hoeveel er mis is gelopen bij de omruiling van je laptop. We begrijpen goed dat dit op deze manier een hele nare ervaring is geworden. Dat je dan bovendien ook nog eens verkeerd wordt voorgelicht, is natuurlijk helemaal allesbehalve netjes. We willen je dan ook zeker onze excuses aanbieden voor al het ongemak. Wij willen je natuurlijk graag verder helpen en we hebben er dan ook direct voor gezorgd dat je bericht omtrent het Microsoft Office pakket bij de juiste afdeling terecht is gekomen. Zij gaan hiermee aan de slag en nemen binnen 24 uur contact met je op. Hopelijk kunnen wij er dan voor zorgen dat deze situatie toch tot een goed einde komt. We horen graag van je wanneer wij via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen. Uiteraard kijken wij dan zo snel mogelijk verder met je mee. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door TZDH