Klacht: Verschillende groente niet meer goed

op 29 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste meneer/mevrouw,

Afgelopen vrijdag onze wekelijkse boodschappen bij de Lidl gedaan. We zijn vaste klant mede om de groente en fruit. Vorige week en ook deze week heb ik verschillende groente kunnen weggooien omdat het niet goed meer was voor de datum die erop stond. Vorige week was dit se rucola sla, deze week ook de rucola sla, de champignons en verpakte voorgekookte aardappeltjes. Van deze laatste heb ik een foto gemaakt omdat de verpakking op springen stond! Deze kan ik u toesturen als u mij mailt want ik weet niet hoe ik het hier bij kan voegen.

Wij zijn dit niet gewend van de Lidl.

Ik vind het erg zonde om producten weg te gooien en ben geneigd om elders mijn boodschappen te gaan doen. Ik zou graag weten hoe het kan dat producten voor hun houdbaarheidsdatum niet meer goed zijn. Onze koelkast werkt prima en gaan direct na de boodschappen doen in de koeling.

Ik graag willen weten hoe het kan. Want als dit volgende week nog eens gebeurd dan is mijn vertrouwen in de Lidl weg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 juni 2020 om 16:08 geantwoord