Klacht: Verschillende accounts en openstaande rekeningen.

op 08 januari 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Blijkbaar staan er verschillende rekeningen en accounts op mijn adres. Ik weet hier niets vanaf maar omdat ik ontzettend graag weer wil online shoppen bij H&M ben ik bereid om dit allemaal te betalen zodat mijn adres weer goed in de boeken komt te staan bij H&M en zodat er 1 account (mijn account) op dit adres staat en ik weer met veel plezier bij jullie kan bestellen. Hopelijk staan jullie dit toe.

Als ik weer kan online kan shoppen bij H&M en het daadwerkelijk wordt geleverd.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 10 januari 2017 om 15:11 geantwoord

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant om deze situatie te bespreken. Jammer genoeg was de klant niet bereikbaar en hebben we een e-mail gestuurd.

We hebben de situatie op het adres nog een goed bekeken en zien toch dat er teveel geschiedenis is, waardoor de blokkade op het adres terecht is en ook blijft staan.

We hebben aangegeven dat de klant van harte welkom is om the shoppen in onze fysieke winkels.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail [email protected]

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 04 juni 2017 om 18:48 geantwoord

Ik wil graag weten wat er precies met mijn adres aan de hand is, via deze site. Ik vind het belachelijk dat jullie niet iedereen een kans geven.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem0302