Klacht: Verschil van korting in twee dagen tijd van 25% naar 40%

op 12 december 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

5 december jl. een bril gekocht voor €300 de goedkoopste op dat moment met 25% korting zoals vermeldt. Eigenlijk liet mijn portemonnee dit niet toe, maar ik moest na 3 jaar als trouwe klant een nieuwe bril aanschaffen. Ik hoorde dat van vrijdag t/m zondag op alle brillen 40% korting werd gegeven, twee dagen nadat ik de bril gekocht had en vroeg of ik het verschil niet terug kon krijgen, maar het antwoord was nee, want ze waren geen supermarkt. Als ik een product koop en het is binnen een week en soms 10 dagen in prijs verlaagd krijg je bij een beetje zaak het verschil terug. Gekocht op Bijlmerplein 870, Amsterdam ZO

Als ik het verschil terug krijg als jaren lang trouwe klant

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Reactie van de melder van de klacht Ans Hendriksen

5 maanden geleden - Het is werkelijk een schande dat Specsaevers hier niets mee wil doen. ik zal dit melden aan de Consumentenbond en vele andere instanties.

Reactie van de melder van de klacht Ans Hendriksen

5 maanden geleden - Het is werkelijk een schande dat Specsavers hier niets mee wil doen. Ik zal dit melden aan de Consumentenbond en vele andere instanties.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 10:50 geantwoord

Heeft op 15 maart 2018 om 17:19 geantwoord

Dat uw firma niets met deze klacht doet zal ik via de media bekend maken.
Gelukkig zijn er betere zaken die het veel goedkoper en veel beter aanpakken
Nooit meer zullen wij nog een stap zetten bij Specsavers en de mensen waarschuwen voor de bedriegelijke advertenties.
Ans Hendriksen

Bericht van Specsavers

2 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht en uw e-mail. Wij zullen reageren op uw e-mail. Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Hendriksen