Klacht: Verschikkelijke service van BCC

op 20 juli 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nieuw 2x bij de BCC in de Gruttostraat in Den Bosch geweest aangezien ik een nieuw beeldscherm nodig heb voor de computer. De eerste keer Is ongeveer een maand of anderhalf geleden. Heb 20 minuten staan wachten bij de beeldschermen op een medewerker. Toen ben ik maar omgedraaid. Vandaag weer een keer geweest aangezien de actie op=opruiming is. Wederom bij de beeldschermen staan wachten nu heb ik er een 15-tal minuten gestaan. Wederom leek het wel of ik bewust genegeerd werd. Wat een waardeloze bedrijfsvoering. Als je geen oog hebt voor de klant kan je beter een andere baan gaan zoeken. Toen ik de winkel uit liep zie nog een medewerker die gezellig met de handen op de rug stond te wachten bij de deur tot ziens. Ik heb niks terug gezegd wat mij betreft niet meer tot zien.

Gewenste Oplossing:

Betere training van het personeel en interesse in de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lehml001