Klacht: Verrotte salontafel geleverd door Telegraaaf aanbiedingen

op 14 juli 2017 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

Ik heb gisteren een salontafel van Telegraaf aanbiedingen in ontvangst genomen.

Toen ik de doos opende zag ik beestjes en houtwormpjes op het tafelblad! Op het blad zit ook schimmel en allemaal kleine gaatjes van de beestjes. De tafel is absoluut niet naar behoren! Ook de stellingen van de salontafel zijn verrot en er zitten vingerafdrukken in het verf. Ik probeer al sinds gisteren te bellen maar het telefoonnummer op de website klopt niet en per e-mail reageren ze niet.

Dat Telegraaf aanbiedingen zsm contact met mij opneemt en de tafel retour nemen en mij het geld terug storten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 16 juli 2017 om 13:11 geantwoord

Beste mevrouw van Dijk,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de tafel er zo uitziet!
Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Wij hebben daarom ook het probleem meteen doorgezet naar de leverancier zodat de tafel snel bij u opgehaald kan worden.
Zodra de leverancier hierover een terugkoppeling heeft gegeven, houden wij u hierover op de hoogte per mail.

Verder kunt u ons altijd bereiken op: 088 – 824 7540 (bereikbaar van maandag t/m donderdag van 9.00 - 17.00 uur en vrijdag van 9.00 - 16.00 uur).
Wellicht dat u eerder een verkeerd telefoonnummer heeft gebruikt?

Team GroupDeal / Telegraaf Aanbiedingen
info@groupdeal.nl

Heeft op 17 juli 2017 om 11:59 geantwoord

Graag zsm een oplossing.
Ik wil dat de tafel deze week nog wordt opgehaald en deze week mijn geld terug gestort. Ik heb liever geen houten blad met houtwormen in mijn huis! Dit moet zo snel mogelijk vernietigd worden!
Mag wel iets meer druk achter!

Alle klachten die gemeld zijn door OVD