Klacht: Geen geld terug !

Teringjantjes op 04 september 2023 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik ben egt enorm teleurgesteld in verrassingtickets.nl wat een flits bedrijf is dat ! Ik heb via vakantie veilingen de arrangement gewonnen daarnaast kwam er ook nog andere kosten bij geen enkel probleem die heb ik ook betaald, nu is het zo dat ik naast mijn reispartner wilde zitten in het vliegtuig voor meer betaling van 50,- (25 p.p) na alles netjes betaald te hebben ontvang ik een mail dat het niet gelukt is om mij en mijn reispartner naast elkaar te kunnen plaatsen … Nu heb ik gevraagd om het extra betaalde bedrag van €50,- terug te storten, eerst kreeg ik netjes reactie terug dat dit binnen 14 dagen zou gebeuren, maar tot op heden geen enkel bedrag ontvangen want er word aangegeven dat ze overbelaste service hebben te kort aan personeel … De klant heeft hier niks mee te maken dan moet je je bedrijf lekker falliet verklaren zit langer dan een maand richting de 2 maanden op me geld te wachten, me rekeningen en boodschappen gaan gewoon door je zal het maar net nodig hebben ! IK BOEK NOOIT MEER BIJ VERASSINGTICKETS.NL van mij mogen jullie egt de deuren sluiten ! Ik ga het maar hogerop zoeken aangezien men ook aangeeft dat ik langer moet wachten en niks voor mij kunnen doen, wil me geld terug ! Heel vervelend, ze maken zich meer zorgen om het personeel tekort dan het ontvangen van boze klanten.

Per direct Mijn geld terug !

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teringjantjes