Klacht: Verplicht uitstappen

op 24 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

15 dec 00.20 uur moesten wij (twee meiden van 18)behoorlijk wat haltes eerder uit de bus stappen.
We gaven nog aan bij de buschauffeur dat de bus normaal nog door rijd maar hij was onverbiddelijk.
We moesten eruit.
Midden in de nacht.
We moesten in de mechelenstraat in Tilburg eruit terwijl we naar de schipluidenlaan moesten.
Op de app stond ook dat de bus eigenlijk door moest maar de buschauffeur zei steeds dat wij eruit moesten.
Nou daar stonden we dan.
Twee meiden midden in de nacht

Als het goedgemaakt wordt vanuit jullie.
Nu is het goed afgelopen maar het had zomaar anders gekund.
0651766509

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Sandre linda, Niet leuk om te lezen dat dit jullie ervaring is geweest. Ik wil je klacht graag intern doorgeven zodat we hoor en wederhoor toe kunnen passen. Om dit te kunnen doen heb ik iets meer info nodig: Om welke lijn gaat het? waar zijn jullie ingestapt? Bij welke halte en Zodra ik deze info heb geef ik je klacht door in de regio. Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sandre linda

8 maanden geleden - Ze zijn ingestapt bij de heyhoef en het was lijn 2 of 4

Arriva

Heeft op 25 december 2017 om 17:07 geantwoord

Beste Sandre linda,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie op basis van hoor en wederhoor besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat jullie deze situatie in de toekomst niet nogmaals ervaren.

^Manon
Webcareteam Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 20:17 geantwoord

Ik vind het en beetje een karige oplossing.
Nu is het goed afgelopen maar wat als dat niet zo was.
Wij denken de meiden veilig op de bus te zetten. ......
Mischien een passende oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Sandre linda