Klacht: Verplicht abonnement

op 14 oktober 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik ben op 20 september jl. op mijn mobiele nummer benaderd door crown card. Ik was op dat moment op mijn werk en daardoor wellicht niet zo alert. Er werd mij een een aanbod gedaan waarop ik heb gezegd dat ze mij aanvullende informatie per e-mail konden sturen. Ik heb hen binnen 3 dagen laten weten niet geïnteresseerd te zijn. Tot mijn verbazing kreeg ik op 11 oktober jl. een dwingende e-mail met bandopname en een factuur van €99,00. Ik heb hierop gereageerd dat ik al eerder heb aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Mijns inziens is hier sprake van colportage en ik ben ook niet van plan te betalen. Ben benieuwd of jullie hier iets mee kunnen gezien het aantal klachten over dit malafide bedrijf.

Factuur crediteren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ArnoldZ