Geboden Oplossing:
Hi Linda,
Ik wil graag mijn oprechte excuses aanbieden voor de manier hoe jij de bestelling hebt ontvangen. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat de bestelling zorgvuldig wordt ingepakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Echter is dit bij jou niet gelukt en heb je de bestelling beschadigd ontvangen waarvoor ik mijn oprechte excuses wil aanbieden.
Ik wil je verzekeren dat wij ons uiterste best doen om de verpakking altijd zo zorgvuldig mogelijk in te pakken. Het spijt me daarom enorm dat we in dit geval niet aan onze gebruikelijke normen hebben voldaan en dat je een beschadigde verpakking heeft ontvangen.
Mocht je hier nog vragen of onduidelijkheden over hebben kan je gerust contact met ons opnemen. Wij zijn elke dag bereikbaar van 08.00 tot 22.00. Je kan ons bereiken via chat, WhatsApp, Facebook of Twitter. Of bel ons op 020 808 9333 tot 18.00 uur. Ik wens je voor nu een fijne dag verder!
Met vriendelijke groet,
Myron
Team Webcare
de Bijenkorf