Klacht: Vernieling

op 20 april 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmiddag werd er een koelkast geleverd bij onze buurman. Echter vonden de koeriers het nodig om onze grote stenen plantenbak compleet omver te rijden, waardoor er een grote ravage is ontstaan en hebben ze alles laten liggen en niet eens even aangebeld om aan te geven wat er is gebeurd. Gelukkig konden wij ze nog net op tijd ‘betrappen’ en gaven ze daarbij ook nog aan dat ze niks hadden gedaan… Echt belachelijk, want we hebben het zelf gezien. Ze gingen er als een speer vandoor… Wij zijn hier erg verdrietig over en vinden dit echt niet kunnen. Wat kunnen jullie hier aan doen? We hebben het kenteken van de bus opgeschreven: VN-471-H. Hoor graag zo spoedig mogelijk wat jullie oplossing is.

Wanneer het vanuit jullie netjes wordt opgelost.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 21 april 2017 om 15:50 geantwoord

Beste mevrouw van Bastelaar,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat jammer om te vernemen dat er bij een bezorging bij u schade is veroorzaakt. Met uw postcode kan ik helaas geen levering vinden vanuit Extra@Home.

Daarom vraag ik u om een duidelijke foto`s van de schade te maken. U kunt de schade melden bij Extra@Home. Een collega kan dan het systeem raadplegen of er inderdaad een levering was gepland op 20-4-2017 in uw straat. Mocht dit het geval zijn, dan wordt er van de schade melding gemaakt en kan de procedure uitgelegd worden. En de schade wordt dan gemeld bij de vervoerder en in behandeling genomen.

Extra@Home is bereikbaar op 088-2363764.

Excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 24 april 2017 om 11:04 geantwoord

Het klopt dat er op onze postcode geen levering was, omdat het bij de buren werd bezorgd. Adres van de buurman is Prins Clausstraat 40, 3433 EP in Nieuwegein.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer2806