Klacht: Vernederende behandeling door medewerkster

op 30 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Bij de AH in stopping 1 in Genk Belgie kwam ik bij de zelfscan kassa’s, als enige buitenlander. De medewerkster die daar stond bij de sigaretten begon mij al direct aan te kijken, toen ik klaar was riep zij heel luid dat ze mij moest controleren. Alle klanten keken naar mij, wat ik als 55 jarige arts heel vernederend vond. Ik vroeg waarom, waaropzij zei dat het volkomen willekeurig was, grijnzend. Toen ik aandrong en aangaf dat helemaal niet willekurig was, gooide ze de spullen terug in mijn tas en zei dat ik weg mocht. Toen ik wegging mompelde ze luid genoeg, en vroeg ik wat ze zei. Ze antwoordde niet, en weigerde ze te zeggen hoe zij heet. Ik zei dat ze hier nog van zou horen. Haar antwoord, lachend, je doet maar. Op haar naamkaartje stond Michaela als naam. Dit was op zaterdag 30 mei 2020, om 11u30. Vond dit gedrag werkelijk een schande, en helemaal niet passend bij AH

Excuses van die medewerkster, en ik wil haar kop daar niet meer zien

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]