Klacht: Vernederd

op 14 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Beste,
Op woensdag8/01/2014 was ik samen met mijn echtgenoot aan het winkelen. We hadden onze baby van 3maanden oud bij ons in een kinderwagen. Dit gelegen in den Tir Shopping. Er viel ons op dat we opvallend gevolgd werden,telkens we van plaats veranderden om naar afgeprijsde kledingstukken te kijken.
In het begin stoorden we er ons niet echt aan. we begrepen dat die mensen hun job deden. Maar op den duur werd het vervelend. Waar we ook gingen staan,stonden de twee vrouwelijke winkeldetectives naast ons. Alsof dat niet storend genoeg was,gingen ze een stapje verder. Zonder zich te generen,zei de één tegen de ander,check die koppel,die doen verdacht. Mijn echtgenoot kon zich op dat moment niet meer inhouden,en heeft zijn hart opgelucht,door hen erop te wijzen dat dit niet enkel onbeschoft is,maar een tekort aan respect. Dat ze hun job doen tot daar aan toe. Maar kon dit niet op een profesionele manier? Nadien hebben ze zich zelfs niet verontschuldigd. We kregen als antwoord dat er veel dieven rondlopen. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Als gezin van vijf vaste klanten vinden wij dit niet kunnen.
We zijn onterecht beschuldigd en zwaar vernederd.Ik kan er nog steeds niet goed van slapen.
Ik hoop van harte dat U dit grondig onderzoekt.
Vriendelijke Groeten.
Mevrouw en Mijnheer Takhrifa.

Dat die mensen worden aangesproken over hetgeen ze bij ons hebben aangericht. Voor hen stelt dit niet veel voor. Maar voor ons is dit een blijvend letsel. Zeker als je weet dat je eerlijk bent.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 21 januari 2014 om 14:05 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij de klant een e-mail gestuurd op 15 januari. Daarin hebben wij gemeld dat wij heel graag de feedback willen doorgeven aan de desbetreffende persoon. Vervolgens heeft de klant ons verteld om welk filiaal het ging.
Het betreft een H&M filiaal in Belgie, daarbij hebben wij de melding van de klant schriftelijk doorgestuurd aan de desbetreffende contactpersoon van het filiaal in Antwerpen op 21 januari. Ook is deze telefonisch besproken.

Zij zullen ervoor zorgen dat de feedback terecht komt bij de juiste persoon.
Wanneer klanten meldingen hebben over ons winkelpersoneel, kunnen deze altijd doorgegeven worden aan onze eigen klantenservice. Daarvoor hebben wij een afdeling speciaal voor winkelklachten.

Met vriendelijke groeten,

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com