Klacht: Vermindering bus

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste arriva,

Ik lees tot mijn spijt dat arriva vanaf december minder buusen inzet van kelpen naar weert.
Is nu om het half uur, dit wordt nog maar 1x.
Hoe kunnen jullie dit in godsnaam doen, de bussen zitten smorgens al overvol, zodat we moeten staan en onverantwoord is om eigenlijk mee te gaan, maar wat wil je als je er toch moet komen.
Hoe gaat dit straks uitzien als er nog maar 1 bus gaat rijden om het uur, moeten we dan boven op het dak gaan zitten.
Zet dan smorgens en savonds wat meer buusen in en om het half uur, en vanaf een bepaalde tijd om het uur.

Ik zou tevreden zijn als er in de spits een bus extra zou worden ingezet en gewoon om het half uur.
eventueel vanaf de middag tot een uur of 4 om het uur en in de drukte weer een uurtje of 2 om het half uur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Boos iemandje, Uit jouw reactie begrijp ik dat je het niet eens bent met een wijziging die gaat komen vanaf december. Kun je ons vertellen om welke lijn het gaat en van waar naar waar er door betreffende persoon met de lijn gereisd wordt? Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Boos iemandje

2 maanden geleden - Het gaat om om de 371 naar weert

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Boos iemandje, Wat zijn de opstaphalte en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Boos iemandje

2 maanden geleden - Het gaat om de route van roggel naar weert station

Arriva

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:36 geantwoord

Beste Boos iemandje,

Ik zie inderdaad dat tussen Roggel en Weert de frequentie wordt teruggebracht naar één keer per uur.

Uiteraard zal de nieuwe dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de gepubliceerde dienstregeling.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Boos iemandje