Klacht: Verloren voorwerp

op 28 december 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn reis tas tijdens overstap van de ene bus naar andere kwijtgeraakt. Toen ik het opmerkte zo snel mogelijk de bus chauffeur gevraagd als die kon natrekken als het nog in de andere bus lag. Ik ben tot eind punt meegereden alleen om op antwoord te wachten. Uiteindelijk kreeg de chaffeur niets terug gekoppeld dus die zei “ Bel maar morgen ochtend klantenservice” .Ik bel zo vroeg mogelijk in de hoop dat ze mij kunnen aangeven als het wel of niet in de bus lag. Neemt er 1 mevrouw op Klinkt oud en chagrijnig. En vraagt als ik het formulier ingevuld heb. En ja probeert me zo snel van de lijn te krijgen. Ik bel vervlogens weer. Want als de chauffeur bij eindpunt mijn tas in de bus heeft zien zitten, moet het ergens toch wel afgegeven zijn. Dus vraag ik aan de volgende dame die opneemt. En zij klinkt nog chagrijniger als de vorige. Zovan ja me collega heeft al doorgegeven en nu is het afwachten. Waarom is er een klantenservice. Als ze je toch verwijzen naar een formulier en niet eens vriendelijk te woord kunnen staan. Het is mijn verantwoordelijkheid als ik iets kwijt ben en als ik me uiterste best probeer te doen om die terug te vinden, dan kan je toch niet bij klantenservice terecht want enige wat zij aangeven is vul maar het formulier in.

Ik hoop gewoon antwoord te krijgen waar mijn tas afgegeven is. Bij welke connexion kantoor. Maakt niet uit hoe ver. Ik haal hem wel zelf op.
En de klantenservice mag best wat vriendelijker gaan zijn. En wat meer hulp aanbieden. Dan alleen verwijzen naar een formulier.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dafeny