Klacht: Verloren Bestelling

op 06 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijn vrouw heeft op 24 augustus een bestelling bij jullie geplaatst en betaald. Vervolgens krijgt ze niks meer te horen erover. Toen ze de eerste keer belde werd er gezegd dat ze niet wisten waar de bestelling was door een storing. Het is dat mijn vrouw erop aandrong dat de man bij klanten service erachter zou gaan anders moesten blijven wachten. Een week later zou hij een mail sturen met de stand van zaken.

Vandaag kregen we de email waarin stond dat er nog geen nieuwe info was over onze bestelling en als we meer wilden weten, konden we tot 20:00 bellen. Dus doen we dat. Om 18:00 belde we naar het nummer in de mail. Dit nummer bleek niet van de onlineshop te zijn maar van een technische afdeling die ons niet verder kon helpen. We worden doorverbonden naar het juiste nummer en na lang wachten krijgen we om 19:00 eindelijk iemand aan de lijn. Van deze medewerker krijgen we vervolgens te horen dat hij niks voor ons kon doen omdat de mensen die wel wat kunnen allemaal naar huis zijn. Waarom wordt er gezegd in de mail dat we tot 20:00 kunnen bellen dan?!

Er wordt zo makkelijk met onze berichten om gegaan dat het begint te lijken op diefstal. We hebben betaald, we hebben geen product en nu ook geen service. De bestelling bestaat ook nog eens voornamelijk uit onderdelen om te kolven dus kunnen jullie ook gokken dat wij een natuurlijke deadline hebben!

Dat niemand zich kan bedenken aan jullie kant dat als jullie onze bestelling kwijt zijn, wat kan gebeuren (iedereen kan een foutje maken), jullie een nieuwe bestelling zouden kunnen plaatsen om ons tegemoet te komen, is wat jammer. Dan zou de klant het product kunnen ontvangen, zijn die blij, en kunnen jullie rustig door met zoeken naar waar er een fout is gemaakt in jullie grote bedrijf.

Zodra de bestelling in huis is.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Brinkhorst