Klacht: Verlopen na 1 jaar

op 29 november 2016 over bioscoopcadeau in de categorie Filmaanbod

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar 2x een kaart cadeau gekregen maar niet opgemaakt binnen een jaar. Er staat niet een einddatum op vermeld en ook geen afgifte datum. Nu is er eindelijk een film die we wel in de bioscoop willen bekijken is de kaart niet meer geldig. Pure diefstal vind ik dit. Cadeau karten horen tegenwoordig onbeperkt geldig te zijn. Je hebt er voor betaald namelijk. En anders een duidelijke verloopdatum op vermelden. Bij de klantenservice van bioscoopcadeau zeggen ze gewoon dat je maar op internet moet kijken. Belachelijke service en voor mij nooit meer een bioscoop cadeau!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon netjes mijn kaarten mag gebruiken waarvoor betaald is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bioscoopcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bioscoopcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pvdlee1@online.nl