Klacht: Verlopen biosbon

op 07 mei 2017 over Bioscopen in het algemeen in de categorie Bioscopen & Theaters

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn nu 9 jarige zoontje heeft 1,5 jaar geleden voor zijn verjaardag een bioscoopbon gekregen. Deze heeft hij zelf opgeborgen in zijn kast. Vandaag bij t opruimen van de kast zag ik dat deze bon achter een spel was gevallen. Ondertussen is de bon verlopen. Hij begrijpt niet dat iets wat je krijgt ineens niets meer waard is. Hij zegt dat hij t niet snapt, omdat er toch altijd lege stoelen in de bioscoop zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat hij alsnog van zijn kadootje gebruik kan maken binnen nu en 2 weken.

Kaartnr. 6064 3658 6013 3870 655

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bioscopen in het algemeen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bioscopen in het algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willeke71