Klacht: Verlopen abonnements kaart

op 06 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een automatisch abonnement voor een Dal-uren OV chip kaart, na 5 jaar verloopt hij en moet ik voor een nieuwe betalen. De kaart werkt nog dus ik wordt gewoon geld afgeperst voor een product die ik al jaren heb. Daarnaast kreeg ik een brief die dit melde veel te laat binnen waardoor die link niet werkte. Dus straks zit ik zonder geldig vervoers bewijs

Gewenste Oplossing:

Mijn kaart moet kostenloos vervangen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Onrust nv