Klacht: Verlichting magnetron en motorpomp vaatwasser

op 03 mei 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

leveringsdatum 22-06-2011. 5 stuks: afzuigkap, magnetron, vaatwasser ,koelkast en kookplaat alles inbouw geplaatst. 5 jaar extra garantie erbij,gaat na 2 jaar verlichting stuk magnetron voorrijkosten 54,90 Euro. 2015 weer de verlichting stuk voorrijkosten 54.90 euro. Vaatwasser Dec.2016 motor pomp stuk nieuwe geplaatst 194,00 Euro betaald geen garantie meer geplaatst door Verhoeven Witgoed service .Nu zijn wij 5mnd. verder03-05-2017 weer de motor pomp stuk

Wij zijn tevreden als we hier een antwoord op krijgen en een oplossing mijn man heeft deze producten 25 jaar verkocht in de Philipswinkels Winschoten en Delfzijl, wij hebben zelf alles altijd van Whirlpool gehad nooit geen klachten,wij hebben nu het gevoel dat het wegwerp producten zijn, dat kan toch niet waar zijn. Vr.Gr. Mevr. W.Draatjer.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willie Draatjer