Klacht: Verlichting buiten

op 10 maart 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik als bewoner heb veel last van de verlichting die sins kort bij de action veendam is aangebracht.snap als donker is dat het veilig moet.maar er zit al verlichting.en snap ook niet dat hij de helle avond en nacht moet branden terwijl er niks is .kan er geen Tijd schakelaar tussen gezet worden.

Ik zie zelf graag dat er een tijd schakelaar tussen komt want volgens mij heeft het geen nut dat die de helle avond en macht brand want dan is er niemand en het licht wat er is gaat om half 12 uit.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

6 maanden geleden - wordt verwezen naar die site www.action.com. probeer dat maar die werkt niet eens.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]