Klacht: verlening abonnement

op 16 juli 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorig jaar hebben wij (Mijn twee dochters en ik) een Efteling abonnement. Ik wilde deze nu per maand zetten zodat ik hem op een willekeurig moment op kan zeggen. Dit schijnt niet mogelijk te zijn. Ik snap het niet. Wij zijn toch al een jaar lid. Nu moeten we minimaal weer een jaar blijven om het per maand op te zeggen.
Jullie maken er mooie reclame van maar in de praktijk kan het niet eens. Zowel mijn dochters als ik zijn hier niet blij mee.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat we onze abonnementen kunnen verlengen en dit dan per maand stop kunnen zetten.
Het gaat om de volgende abonnementen
1569901
1612401
2773827

We zijn dit jaar al noodgedwongen moeten verhuizen ivm een scheiding tussen mijn ex en mij. Laat dit pleziertje ze niet ook nog vallen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy de Rooy