Klacht: verlenging energie contract

op 31 januari 2018 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Via de collectieve inkoop van de Vereniging Eigen Huis had ik aanvankelijk een een jarig contract voor de levering van energie en gas. . Voor dit een jarig contract heb ik toen der tijd een handtekening gezet.
Ergens in november 2016 heeft Budget Energie mij een mail gestuurd waar ik binnen twee weken op moest reageren Om een lang verhaal kort te maken. Ik zit nu vast aan een drie jarig contract en moet, als ik naar een andere leverancier wil overstappen per produkt d.w.z. voor gas 75 euro en voor licht 75 euro boete betalen.

Ik heb kontakt gehad met Martijn Kommers van de klantenservice van Budget Energie die zegt dat dit wettelijk goed gekeurd is . Terwijl de titel van de betreffende mail verlenging was en niet een geheel nieuwe overeenkomst. Ik zou tevreden zijn als ik geen boete bij het overstappen zou krijgen en niet vastzit aan de nieuwe einddatum contract

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 07 februari 2018 om 09:26 geantwoord

Beste mevrouw De Jong-Dekker,

Hartelijk dank voor uw bericht. Op februari 2018 heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega van het klachtenteam. Hiermee is de klacht bij Budget Energie en hier op Klacht.nl gesloten.

Heeft u vragen en/of opmerkingen dan horen wij graag van u.

Cynthia de Ridder

Alle klachten die gemeld zijn door h.dejong-dekker