Klacht: verlenging abonnement

op 29 april 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

november 2014 heb ik mijn abonnement verlengd, dit kun je 6 maanden voor het einde van je abonnement doen. In het verleden ging het nieuwe abonnement van 2 jaar in op de datum van afsluiten van het nieuwe abonnement met nieuw toestel. Dit gaat op deze manier al minstens 12 jaar op deze manier. Nu wilde ik mn abonnement in mei gaan verlengen, maar begreep nu dat die 6 maanden bij dit abonnement zijn opgeteld, dus eigenlijk heb ik een abonnement van 2,5 jaar afgesloten. Hierover is mij in de winkel helemaal niets verteld. Ook weet de helft van het personeel hier niks vanaf. KPN heeft ons al eerder stilzwijgend een contract in de maag gesplitst, nadat onze kapotte tv-ontvanger vervangen moest worden. Dat stilzwijgende is achterbaks en grenst aan oplichterspraktijken. We hebben KPN compleet dus zijn een goede klant voor KPN. aan de andere kant zorgt dat ervoor dat je niet zomaar weg kunt gaan, want er is altijd wel een abonnement waar je niet vanaf komt.

kwaliteit van de verbinding blijft bij kpn het beste, waardoor we liever niet weg willen bij Kpn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marinarietveld