Klacht: verlenging abonnement 2 abonnementen

op 02 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Er is met mij gebeld door Vodafone voor t verlengen van mijn abonnement ,deze wilde ik verlengen indien het 2de telefoon op mijn naam ook verlengd kon worden. Dat is mij toegezegd en r zou 1 Iphone 6S en 1 Iphone 6 opgestuurd worden. Echter bleek dat t ene nummer eindigend op 14 die pas in jan verlengd kan worden (waar ze van op de hoogte waren )
kregen ze niet meer door t systeem aangezien de regels hier onlangs verandert waren .Na tig telefoontjes en toezeggingen dit op te lossen ,is het order nr 243853032 wederom van jullie kant gecanceld .
Ik heb echter door jullie bevestigingen en beloftes ook mijn zoon belofte gedaan en deze is 14 mei jarig,ik accepteer niet dat ik hem moet teleurstellen .In dat geval gaat niets door,echter ik hoop dat jullie met een oplossing komen ,na inmiddels uren in de wacht gestaan te hebben en meerdere malen verbroken te zijn .

dat de DEAL gewoon doorgaat volgens bandje waar ik akkoord op heb gegeven .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noortje visser