Klacht: Verlengdraad electro

op 27 mei 2016 over Van Cranenbroek - Dongen in de categorie Tuin

Heb vorige week een water boedha gekocht ,na thuis komen en aansluiten bleek dat de snoer te kort was.Ben vandaag terug gegaan om verlengdraad van de boedha te kopen.Mannetje vrouwtje rond met draai sluiting.Kreeg te horen dat ze het niet hadden,waarop ik zei vind het vreemd weet niet hoelang de draad is kom terug om draad te kopen en dan als antwoord krijg we kunnen niet alles hebbem waarop ik zei waarom verkoop de dan zulke produkten zit ongeveer 2mtr draad op te kort voor mij ,waarop ik weer antwoord kreeg moet je het zover zetten is bij mij ook niet ik zei jou tuin is mijn tuin niet kan je geen oordeel over maken vindt die nogal nergenst op slaan .Kreeg te horen sla wel ergenst op moet je het niet zover zetten.Sorrie hoor ik had toch wel verwacht dat ze gingen kijken voor een oplossing waar ik het kan bestellen of crannebroek zelf.Nu zit ik nog steeds met het zelfde probleem weet ook niet hoe het heet zodat ik het zelf kan opzoeken op internet.Nu moet ik met een verlengsnoer stroom krijgen geen gezicht en moet opletten dat het niet ga regen.Mijn mening nu naar jullie toe kom ik er niet meer geen goede reclamme voor jullie in dongen dat je op zo manier afgeschept wordt

Als ik een verleng draad hebt manneke vrouwke met draaisluiting zodat ik alles weg kan werken zodat men de snoer niet ziet naar het sptopcontact zoals het hoort.Hebt 8mtr nodig met uitloopjes extra plit of hoe je het ook noem waar je twee dingen op aan kan sluiten links en rechts kan het niet duidelijk zijn omdat ik niet weet hoe het heet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek - Dongen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cranebroek