Klacht: Verlengaanbiedingen

op 27 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Eigenlijk heb ik meerdere klachten.
Onlangs verhuist en daarbij interactieve tv en internet bij jullie afgesloten, ook gelijk 1 mobiel abonnement verlengd en meegenomen naar het nieuwe adres. Ander mobiel abonnement op advies van de winkel op het oude adres laten staan zodat we €10.- korting per maand blijven behouden.
Later weer naar de winkel geweest omdat ik vond dat ik best veel geld moest betalen die maand maar ze konden me niet zeggen waar het aan lag. Uiteindelijk zelf uitgezocht en bleek dat de korting van €10.- per maand niet meer geldig was en het €5.- was geworden omdat er een fout was gemaakt. Hierover al een klacht ingediend bij kpn en uiteindelijk hebben ze het bijna goed opgelost ik zou namelijk 12*€5.- korting krijgen dus €60.- en het zou bij de volgende factuur ingaan maar echter is dit nog niet gebeurd en heb ik een mail gestuurd naar degene die het mij heeft beloofd maar daar heb ik niks meer op terug gehoord.
Onder tussen werd ik gestalkt door iemand van jullie die steeds belde of ik mijn abonnement wou verlengen omdat dat al mocht maar toen vond ik het nog te vroeg maar hij bleef het volhouden tot ik een paar keer niet meer heb opgenomen.

Uiteindelijk beslist om toch te verlengen, toen heb ik informatie ingewonnen via de chat op jullie website ze kwamen met het abonnement onbeperkt bellen/smsen en 5gb internet voor €49.- per maand en gratis toestel, toen gevraagd wat het abonnement van 200min en 5gb zou doen toen is mij een bedrag van €39.- per maand en een gratis toestel. Ik heb toen aangegeven er even over te willen nadenken.
De andere dag naar de winkel gegaan om daar te informeren en daar kwamen ze met dat het abonnement van 200min en 5gb €49.- per maand kosten en ik nog €130.- moest bijbetalen, dit vond ik te prijzig.
Dus weer de chat bij jullie opgestart op de website echter kwamen ze er mee dat het toestel op €139.- zou komen en €49.- per maand. Ik was het hier niet mee eens en heb toen gebeld met jullie klantenservice en hebben mij gezegd dat ze absoluut niks kunnen veranderen aan de maandbedragen en zij hebben mij uiteindelijk een aanbod gedaan van €49.- per maand en gratis toestel, maar dit wilde ik met mijn man overleggen omdat het maand bedrag nog steeds fix hoger was dan eerst.
Mijn man heeft toen gezegd oke doe het maar dus ik de andere dag terug gebeld dat ik op het aanbod in wilde gaan. Maar toen was dat niet mogelijk, ik kreeg weer iemand anders aan de telefoon en die zei weer dat ze absoluut geen gratis toestel konden geven omdat die bedragen vast stonden maar ze kon me wel €2.50 per maand korting geven maar ik moest dan nog wel €129.- betalen voor het toestel. Ik vond het allemaal nogal wat en uiteindelijk heeft ze me geadviseerd een klacht in te dienen hierover en eens bij andere aanbieders zoals een phone house/coolblue/ optie 1 etc te informeren.
Ik heb toen mijn abonnement verlengd bij coolbleu en dat scheelt nogal behoorlijk veel ten opzichte van wat jullie aanbieden ik ga daarmee €215.- per maand besparen en ik voel me dan ook nogal besodemieterd want dat betekend dus dat abonnement bij jullie altijd veel duurder zijn en ik dus altijd teveel betaald heb.

Daarnaast moeten beide telefoonnummers nu weer aan elkaar gekoppeld worden dit zou opgelost worden zodat we weer onderling gratis kunnen bellen en MB\’s kunnen delen. maar dit is helaas tot op heden ook nog niet opgelost (2 weken geleden al aangegeven).

kom maar met een leuk aanbod, bijvoorbeeld alvast het nieuwe contract in laten gaan i.p.v. per 27-9-2016

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manoe1990