Klacht: verkeerde zending (moeten andere catridges zijn)

op 02 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb verkeerde zending ontvangen. De catridges zijn voor een Cannon ip
2850 pixma.
Wil graag black PG 545.Graag alleen zwart, deze gaan snel leeg.

Gewenste Oplossing:

Heeft u deze cartridges niet, dan graag geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 03 mei 2016 om 23:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u een verkeerd product heeft ontvangen.
Ik zie dat mijn collega Blanca reeds de retour-instructies naar u gemaild heeft.
U stuurt echter hetzelfde antwoord terug als reactie op de instructies.

Wij hebben vanwege het ongemak het retour-formulier voor u ingevuld.
U ontvangt hiervan bevestiging op de mail.

Zodra uw retour-aanvraag wordt goedgekeurd, ontvangt u bericht van ons met de instructies hoe u hetgeen gratis naar ons kunt retourneren.

Zodra het pakketje naar ons geretourneerd is en wij hebben hetgeen ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat uw retour verwerkt is.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door 03-11-44