Klacht: Verkeerde voorlichting in de ikea winkel Breda

op 17 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 16 september zagen wij in de winkel in Breda een gronlid fauteuil waarop een prijskaartje hing met t bedrag van €229.00. Leuke prijs voor een mooie stoel. Wij hebben hiervoor in t magazijn contact opgenomen met een van jullie medewerkers en die gaf aan de stoel niet op voorraad te hebben.
Vandaar dat ik vandaag voor dezelfde stoel met de prijs van €229.00 naar Ikea Eindhoven ben gegaan.
Wat bleek dat het prijskaartje met de omschrijving totaal niet klopte met de stoel die ik wilde..
Een medewerker van ikea eindhoven heeft telefonisch contact gehad met een medewerker van Breda . Na enig over en weer gepraat bleek dat er in Breda een fout was gemaakt. Een infoprijskaartje op de verkeerde stoel. Dit scheelt nu toch wel €120.00 euro.

Ik heb de stoel nu in Eindhoven toch gekocht maar ben niet blij met de verkeerde voorlichting.
Ik zou hierin graag een compensatie zien.
Ik heb een foto van desbetreffend kaartje als bewijs.

Ik hoor graag van U

Als er een compensatie getroffen kan worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jetvlierop1