Klacht: verkeerde voorlichting

op 02 februari 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin 2017 een bril gekocht bij specsavers in Wageningen. Mooi smal montuur uitgekozen en bijpassende glazen. Toen de bril werd geleverd staken de glazen erg veel buiten het montuur. Hier niet mee akkoord gegaan omdat dit niet was verteld. Veel duurder montuur en duurdere glazen uitgezocht en het verschil bijbetaald. Bril is geleverd en de glazen zijn niet in orde, zie aan de onderkant een vissenkom. Verkoper geeft aan dat we een kleiner montuur moeten nemen om van de klacht af te komen en dat alles vanaf de eerste keer was meegedeeld door hun en dit is absoluut niet gebeurt.
Ik had een goed gevoel bij specsavers maar met dit soort tactieken en onkunde heb ik daar geen vertrouwen meer in. Volgende keer maar naar een ander.

Gewenste Oplossing:

bril inleveren en geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 15 maart 2018 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wbrouw