Klacht: Verkeerde vloer.

op 10 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

08- 08- 2016 té Goes,

Goedemiddag heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van een fout in het systeem, verkeerde informatie of misschien gewoon het verkeerde moment klopt er hier iets niet.
Ik weet dat iedereen gewoon maar een mens in en een fout kan gebeuren. Alleen helaas komt het vandaag absoluut niet uit en was het fout op fout.

– Er staat er op de BESTELBON dat na een betaling ik een E-mail of een sms krijg. Dit twee dagen voor de stoffering waarop de stoffeerder mij bezoekt. Dit gebeurt ’s avonds op 27-08-2016 om 18:07 en de volgende ochtend op 28-08-2016 om 08:35. Dat bekent sowieso al één dag TE LAAT. En de volgende dag, die ochtend 35 minuten TE LAAT met een melding te sturen.
-Namens de stoffeerder een bevestiging dat jullie een fout hebben gemaakt bij het invoeren van de maten.
– Er wordt niet samen met mij gekeken, voor een extra check of controle.
– Op 08-08-2016 kan er EINDELIJK iemand komen, maar dat lag ook al moeilijk in JULLIE planning.
– Geen sms en geen e-mail. Niet naar mij en ook niet naar de mailbox van m’n vriend.
– Vervolgens bel ik op 08-08-2016 naar de klantenservice, moet ik eerst 10 minuten aan de telefoon WACHTEN. Ik spreek iemand om 09:52 en dat gesprek duurt 15 minuten…€0,50 per gesprek. Ik leg aan haar ( contactpersoon mevrouw de Graaf filiaal Goes, weet haar naam, ik hoorde het te slecht) uit dat ik geen bericht heb ontvangen en dat ik wil weten hoelaat de stoffeerder komt. Zij vertelt mij dat de stoffeerder tussen 08:00 & 12:00 arriveert.
– Om 12:05 wacht ik nog eventjes, maar om 12:11 is er nog geen stoffeerder!
– Om 11:00 moest ik al op het station staan, en ook om half 1 want ik had nog een tweede afspraak. Deze belangrijke afspraken had ik niet kunnen missen! Ik begrijp echt niet goed hoe slecht jullie kunnen zijn in het omgaan met klanten zo.
– De klantenservice verwijst mij naar het filiaal in Goes en het filiaal in Goes verwijst mij naar de klantenservice. Helaas, een klant moet zo van hot naar haar lopen. Niet netjes.
– Vervolgens bel ik om 12:11 naar het filiaal in Goes. Om te vragen of er nog iemand komt, en leg ik uit dat ik met belangrijke afspraken zit. Mevrouw de Graaf vertelt mij dat ik met feitelijke informatie moet komen, ik geef haar de uitleg. Vervolgens krijg ik dezelfde opmerking nog een keer te horen, waardoor ik bijna overloop en haar vertel dat ik rustig wil blijven en haar het goed wilt uitleggen. Zij regelt dat de klantenservice mij terugbelt.
– Iris van de klantenservice ( geen achternaam, waar ik overigens de reden niet snap dat zij deze niet wilt geven ) vertelt mij dat er iemand komt om 13:30.
– Het is nu 14:06.TE LAAT en er dus opnieuw niemand. Ook dit wordt niet gemeld!!

- Een oprecht excuses, zonder dat ik daar eerst om moet vragen!!!!
- Dingen goed afspreken
- Op tijd melden
- Afspraken nakomen
- Op tijd komen
- Een vloer die de volgende keer wel in één keer goed wordt gelegd
- Vertrouwen
- En een tegemoetkoming

In het bijgevoegde bestand de bestelbon, ik stuur nog een klacht op, dit is alleen voor het tweede bestand, de e-mail van m'n vriend. Waarin ook staat dat we meldingen op tijd krijgen via de sms of de e-mail.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda Allewijn