Klacht: Verkeerde uitleg door personeel

op 18 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik wou samen met een vriend proberen te sporten,deze was niet mogelijk zonder domicieering , oké vlug vlug ingevuld met als duidelijke uitleg indien u wilt stoppen stop gewoon de domic.dan kan je automatisch niet meer binnen en is u abonnement opgezeg! Breng de kaart binnen en klaar, 3 maanden betaald geen enkele keer geweest . Dus annuleer domicieering en breng kaart binnen .4 maanden later e rekening van 113 euro . Elke keer gereageerd maar geen communicatie mogelijk.dus 1 u sporten geeft mij 180euro gekost

Die 113 euro hebben ze laten oplopen met een reden en voel me bedrogen abonnement moet betaald worden terwijl ik geen toegang verkreeg..

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 19 juli 2016 om 07:08 geantwoord

Beste Stijn,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je op 24-11-2015 ingeschreven voor een Flex lidmaatschap. Dit is ons maandelijks opzegbare lidmaatschap.

Dit lidmaatschap stop niet automatisch. Jij moet zelf zorgen voor jouw opzegging. Dit heb je niet gedaan en hierom is jouw lidmaatschap gewoon doorgelopen.

Jouw lidmaatschap is nu automatisch beëindigd daar het naar het incassobureau is gestuurd. Jij kan met hen contact opnemen voor jouw betalingen.

Dustin van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Stijn, Bedankt voor je reactie. Opzeggen bij de medewerker op de club is niet mogelijk. Als je niet betaald dan kan je ook niet sporten. Dit wil niet zeggen dat je lidmaatschap stopt. Dit moet elk lid schriftelijk doen. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Heeft op 21 juli 2016 om 05:05 geantwoord

Met andere woorden:zeg wat je wil ,betalen zal je. Ik heb gereageerd op 1 ste factuur en de 2de enz.. Maar ondertussen al incasso bureau op me dak.. Kben blijkbaar een leugenaar maar de hoofdzetel is een postbus. Dus moeten ze geen verantwoording afleggen.en het personeel weet van niets.. Het ergste is dat het me niet gaat om het geld, maar dat zoiets kan. En blijft gebeuren

Alle klachten die gemeld zijn door Stijntil