Klacht: verkeerde tijden in verband met internet

op 20 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 19-7 ging ik met mijn kleinzoon van 3 jaar met de bus uit Noordwijk (385) naar den Haag. Volgens internet ging de bus uit de Voorstraat om 14.46. Wij waren er om 14.40. Ging even kijken hoelang we nog moesten wachten , stond daar dat de bus om 14.55 ging. Maar om 14.55 was er nog geen bus geweest. Daarna kwam de tijd 15,15 te staan. Wij hebben dus al die tijd in de hitte staan wachten. Vorige had ik haast hetzelfde met mijn gehandikapte zoon. Heb toen zejker 20. min staan te wachten

Kunnen jullie de tijden op het internet niet gelijk kunnen zetten met de tijden bij de bushalte?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 20 juli 2016 om 22:08 geantwoord

Beste,

Niet leuk om te lezen dat de bus niet bij de halte is geweest vanmiddag. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie in onze dienstregeling en op 9292 staan dat de bus vertrekt om 14:46 uur. Ook tijdens de zomervakantie. Helaas kan ik van de bus geen Real Time informatie zien. Ik maak er intern een melding van dat de bus niet is geweest vanmiddag en dat er verkeerde tijden bij de halte staan aangegeven.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanmiddag.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Granbaci