Klacht: Verkeerde sterkte

op 29 augustus 2016 over EYelove in de categorie Internetshops - Brillen en lenzen

Bij Eyelove een zonnebril op sterkte laten aanmeten, toen ik deze op ging halen een week later hadden ze de verkeerde sterkte erin gezet. Ik werd afgescheept met : zet hem maar gewoon op, je moet er aan wennen! Paar dagen later weer terug, want ik zag echt niks. Deden ze erg brutaal in de winkel en werd er niets aan gedaan. Werd heel vervelend behandeld. Contact opgenomen met eyelove hoofdkantoor. Maar ook door hen werd ik niet netjes behandeld. Loop nu bij een oogarts. Dit gemeld bij eyelove, maar ze gaven hier niets om.

Geld teruggave of een andere oplossing.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EYelove over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EYelove in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EYelove een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EYelove

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:53 geantwoord

Geachte mevrouw Ras,

We hebben u diverse keren gebeld op het telefoonnummer wat u ons zelf had doorgeven en waarbij wij elke keer de voicemail krijgen. Dit was op de volgende data:
19/7
27/7
29/7
22/08

Wij hebben u ook via mail steeds bericht dat we probeerden met u in contact te komen. Daarin hebben wij u eveneens aangeboden de bril terug te brengen naar het filiaal waar u inmiddels een retourbetaling heeft ontvangen en ter compensatie hebben wij u ook nog een voucher á € 10 euro aangeboden. Namens Eyelove denken wij dat wij alles in het werk hebben gesteld u een oplossing aan te bieden.

kort samengevat:
- u heeft u geld retour ontvangen (dit is nota bene uw gevraagde oplossing)
- voucher gekregen
- voicemail ingesproken
- emais gestuurd
- div keren gebeld via onze 06 nummers

Hiermee is de koop ontbonden en houdt verdere communicatie van onze kant op. Wat we al eerder aan hebben gegeven weten we niet meer wat we nog meer voor u zouden kunnen betekenen.

Team Eyelovebrillen

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:58 geantwoord

Ik ben door eyelove nooit gebeld. Ik heb ook een overzicht van nummers afgelopen maanden die mij gebeld hebben, opgevraagd bij mijn provider. Hier staan de nummers niet bij. Ik heb zelf ook gebeld naar eyelove meerdere keren, maar werd afgescheept door ze.

Bericht van EYelove

8 maanden geleden - We zullen nog een laatste reactie hierop geven: op de vermelde data hebben wij met 2 nummers gebeld, nl: 0638065956 en 0637196040 Wat mevrouw hier vermeldt is pertinent niet waar en wij houden het hierbij. De koop is ontbonden, we doen wat we beloven en daar laten we het bij.

Reactie van de melder van de klacht Davara

8 maanden geleden - Hier is absoluut niet mee naar mijn nummer gebeld. Komt niet op de lijst voor. Dus dat bewijst dat er niet naar mij gebeld is. Omdat het via deze weg niet opgelost is, ga ik nu verder met rechtsbijstand. Deze word ingeschakeld

Alle klachten die gemeld zijn door Davara