Klacht: verkeerde spullen geleverd

op 06 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Mijn ouders hebben een badkamer bij jullie besteld, nou krijgen wij tegels wc pot en kasten anders dan dat ze besteld hebben. Ik vind dit schandalig. Mijn ouders betalen voor een bepaald product wat hun mooi vinden en dan krijgen ze allemaal andere spullen. En dan geven ze ons de schuld dat wij het verkeerd doorgegeven hebben. Dit slaat nergens op. Nu is het ook nog zo dat we voor de kasten geen geld terug krijgen, mijn ouders hadden houtlook kasten besteld en krijgen daarvoor een kast met een gamma look. Omdat het bedrijf falliët is. Ik heb nog nooit zulk gezeik mee gemaakt met een groot bekend bedrijf. Je gaat er vanuit dat het goed loopt omdat het zo’n bekend bedrijf is. Ik hoop dat jullie iets voor mijn ouders kunnen doen.

Mijn ouders zijn tevreden wanneer ze eventueel de kasten uit de showroom krijgen(daar staan wel nog de goede kasten) en deze moeten er toch uitgehaald worden omdat het bedrijf die dit leveren falliët zijn. Of het geld terug krijgen van de kasten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juli 2016 om 09:52 geantwoord

Beste heer,

Spijtig om te lezen dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt met de badkamer van uw ouders. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's met betrekking tot uw melding. Zij hebben mij verteld dat er al diverse voorstellen richting uw ouders zijn gegaan. Ik stel dan ook voor om contact met mijn collega's van het opleverteam op te nemen wat de status hiervan is.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door bobkeeee