Klacht: verkeerde spelling

op 19 juli 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 14 oktober 2017 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annelies,
Bedankt voor je melding.
Wat vervelend om te horen dat er een fout op de kaarten staat.
We kijken graag voor je na hoe de bestelling bij ons in het systeem is geplaatst.
Kun je ons het ordernummer sturen van je bestelling dan kunnen we deze op zoeken in het systeem.
Alvast bedankt en we horen het graag.
Greetz Eline

Alle klachten die gemeld zijn door annelieswv