Klacht: Verkeerde route

op 15 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam uit school en had de bus van 15.09 vanaf station zwijndrecht. Bus 12 hoort vanaf daar richting zwijndrecht naar rechts te gaan, hij ging links… dat is op zich niet erg maar ik als reiziger verwacht dan wel een excuses die niet kwam. Er was weinig frisse lucht in de bus waardoor ik erg veel hoofdpijn heb gekregen in de bus. Ik dacht dat openbaar vervoerders klant gericht waren en dat was totaal niet het geval.

Wanneer een chauffeur vriendelijk is. Ik vind het echt niet zo vervelend dat hij keert bij een rotonde en zijn juiste route rijd maar dan wel even een excuses. En ik zou het erg prettig vinden als de bussen geventileerd zouden worden. Dat scheelt een hoop hoofdpijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juni 2016 om 06:22 geantwoord

Beste,

Helaas ben ik niet bekend in de regio maar ik vind het jammer om te lezen dat je ervaren hebt dat de bus de verkeerde route heeft genomen. Ook is het niet leuk om te lezen dat je hoofdpijn hebt gekregen tijdens de reis omdat er weinig frisse lucht in de bus aanwezig was. Begrijpelijk dat je daar van baalt.

Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat deze situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door RvanKeizer