Klacht: Verkeerde ring.

op 20 september 2016 over Juwelier de Vries in de categorie Juweliers

Mijn klacht gaat over juwelier B De Vries in Maarssen. In winkelcentrum Bisonspoor.Ik bracht mijn verlovingsring om schoon te laten maken. Toen ik deze weer op ging halen kreeg ik een andere ring terug die niet van mij is.
Toen ik dit aangaf reageerde men heel vervelend. Het was onmogelijk enz. En als het zo was dan moest ik maar wachten tot mijn ring weer opdook bij hun. Totaal geen excuses maar een arrogante attitude. De juwelier waar de ring gekocht was kon ook bevestigen dat het niet mijn ring was. Maar nog steeds geen excuses. En ze gingen het maar met de verzekering opnemen. Die belde mij en het valt niet onder de verzekering. Dus ik weer terug naar meneer De Vries maar die wil me niet meer te woord staan. En nog steeds geen oplossing. En ik zit nu met een ring van een ander. Iedereen maakt fouten maar los het netjes op. De ring was zorgvuldig uitgezocht en die vervang je niet even met een vreemde ring. De juwelier waar de ring gekocht is kan dezelfde ring weer namaken. Lijkt me dan toch dat meneer De Vries die kosten vergoed en de andere ring terug neemt. Maar niets tot nu toe. Hij wil alleen nog schriftelijk communiceren maar heeft ons adres niet eens. En dreigt de politie te bellen als ik nog een keer zijn zaak inkom. Voel me zo machteloos en verdrietig door de manier waarop ik behandeld ben door deze juwelier. Hij maakt een fout maar lost het niet op. Echt zo erg.

De ring is zoek en juwelier weet niet waar deze is. Ik zit met een verkeerde ring van iemand anders. Diecwik ik uiteraard niet houden. De juwelier waar de verlovingsring gekocht is kan de ring namaken. Ik wens dat juwelier b de Vries dit vergoed.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Juwelier de Vries over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door B Jansen